Wifeey

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av wifeey - 9 juni 2010 12:43

Nu har jag ÄNTLIGEN hittat sladden till kameran så nu kan jag lägga upp alla bilder och därför kommer det bli massa inlägg på raken med massa bilder , hoppas att ni står ut.

Av wifeey - 9 juni 2010 12:10

Just nu ligger jag i soffan och är supermätt och jag har nyss lagt Milian så han kan sova lunch.

Jag ska snart sätta igång och diska bort lunchen , men nu är jag för mätt att göra det så jag tar en liten paus.


Blir också galen över att jag inte hittar min laddare för min mobil dör när som helst. Den har dött en gång redan så jag lät den vara a och nu har jag satt igång den igen.

Får vänta till halv 5 då Andreas kommer hem från skolan. Eller han slutar egentligen klockan 4 ,men han och Ante skulle fara och lägga blommor där Rikard dog och sen efter det skulle han komma hem.


Man kanske skulle sovit lite nu  när Milian gör det för jag är så fruktansvärt trött och tar disken sen och istället hänger tvätt nu och sen sova en stund eller iaf att vila. JO så gör jag nog.


Av wifeey - 9 juni 2010 09:10

Godmorgon idag är det en supertrött mamma som skriver.

Jag vet inte vad som har hänt med min lilleman , men han sover jätteoroligt på nätterna . Inatt vaknade han 4 gånger så han fick vara hemma från dagis idag och sova ut och det gjorde han verkligen för han vaknade nyss . Nu sitter han i sin säng och sjunger, han är så söt och blivit så stor. Varje dag är det något nytt han gör eller ett nytt ord han säger.

Gud vad jag är stolt över att vara hans mamma . Milian mamma älskar dig mest i hela världen   


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards