Wifeey

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av wifeey - 12 juni 2010 13:59

Förlåt för man är så dålig på att blogga , men då det är varmt och sol vill man inte annat än vara ute och hitta på roliga saker inte sitta vid datorn och blogga sen så har min internet var segt.


Iförgår så var jag , älskling, Milian och Nataz i Nordanåparken och lekte och matade ankorna ,gässen med bröd.. Riktigt mysigt var det. Sen igår tog Jörgens tjej lollo stundenten så vi var och kollade på det och efter det gick vi hem och vilade en stund sen gick vi till mamma och pappa som hade kommit hem från Turkiet och handlat en del till oss :) Ska fota sen och lägga in så får ni se.


Nu så har man städat hela köket från topp till tå och ska snart sätta igång och rensa i Milians garderob och ta ut allt som är för smått för honom.


Sen så ska jag träffa fröken toffel ;) och kanske äa mjukglass.


  Söta Lollo i sin studentmössa

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards