Wifeey

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av wifeey - 19 juni 2010 23:34

ÄNTLIGEN , gud vad man har väntat på denna stund. Nu får man se hur bröllopstårtan ser ut ..........11 VÅNINGAR! herregud vilken tårta den var riktigt hög.

Av wifeey - 19 juni 2010 21:27

 


Jag ska ha ett bröllop med ett rätt ovanligt tema ,hiphop.

och med det så ska färgena vara , svart, vit,silver och massa bling bling.

Jag vet exakt vilken klänning jag ska ha den är vit med silver detaljer och bling bling sen mina tärnor ska ha svarta klänningar (svart är tillåtet nu på bröllop)


Vårat bröllop blir väldigt stilrent men ändå hiphop:)


Vi har till och med en halvkänd rappare som har rappat våran inbjudan eller han rappar mer om bakgrunden om oss , hur vi träffades och vad vi har gått igenom.


Av wifeey - 19 juni 2010 19:18

Ohh så fint bröllop Victoria och Daniel hade , och vilken klänning hon bar , herregud så långt släp. Klänningen var väldigt stilren och enkel men ändå hur fin som helst.

Och de verkligen lyste om henne , man såg verkligen kärleken hon har till Daniel.


När man satt och kollade på bröllopet kunde man inte låta bli att bli lite deppig för det var meningen att vi skulle ha gift oss nu i sommar , men på grund av ekonomiska grejer som medfördes i Andreas gamla liv så har vi skjutit upp det.

Men jag hoppas att vi kan bli man och fru nästa sommar för jag vill inte annat än bli Andreas Wifey, jag älskar honom så mycket och jag hoppas att det kommer lysa lika mycket om mig då den stora dagen kommer.


Grattis Daniel och Victoria , ni är verkligen ett fint par  


 



Av wifeey - 19 juni 2010 10:36

Här är man trött idag, fick besök inatt Och inte får man sova för sin son utan han kom och sa Vaka mamma sen pussade han mig många gånger och då man har en sån sötnos så kan man inte sova.

Sen så regnet bara öser ner idag så det inge kul väder så jag ska passa på att slipa väggarna i vardagsrummet så tapetseringen blir klart någon gång.


Sen så är denna dag historisk, en dag man aldrig kommer glömma.

Prinsessan Victoria och Daniel gifter sig  


Ska ni se på bröllopet??


 

Önskar er all lycka i framtiden och att ni får en underbar dag

och att ni inser att det är eran dag fast bevakas av media och svenska folket.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards