Wifeey

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av wifeey - 22 juni 2010 18:58

Ohhh jag har världens underbaraste vän i Linköping , Emma.

Hon har gjort ett armband till mig. Sötvännen . Hon är en av dom som betyder mest för mig och är en av Milians gudmödrar synd bara att vi inte ses så ofta.


  på hjärtat står det made of love och så är dom där lurarna på armbandet SÅÅÅ jag.



Av wifeey - 22 juni 2010 14:16

Ohh är så glad. Det var meningen att ingen av mina bröder skulle komma upp i sommar , men nu så ändrade min äldsta bror sig och i mitten av Juli kommer han och hans familj upp hit. Ohh så roligt ska få träffa min brorsson som jag aldrig träffat så det ska bli skoj. Han är bara en bebis så det kommer bli mysigt att snusa bebis.


Ohhh vad glad jag är och längtar :D Tur man har en bror som vill komma upp hit iaf :D

Av wifeey - 22 juni 2010 12:58

Milian ligger och sover så medans han gör det ligger jag och kollar på tv, Mtv my super sweet 16.

Shiit vilka bortskämda snorungar. Får de inte som det vill blir det sura eller börja gråta.Vafan någon jävla måtta får det väl vara hur kan man bete sig så där.

De borde få lära sig att jobba för sina pengar och inte bara peka och få det dom vill ha utan verkligen kämpa för det.

GAAAAH blir riktigt förbannad på hur dom beter sig, usch kan knappt titta längre det bara kokar i kroppen . Vissa ungdomar vill bara ge en stor käftsmäll till.


 

Av wifeey - 22 juni 2010 11:02

God förmiddag! Idag vaknade jag av att jag hade jätteont i halsen och så kände jag värk i kroppen, är det något jag verkligen inte vill just nu så är det att bli sjuk    jag vill verkligen inte det, inte nu till midsommar då Milian ska få dansa runt midsommarstången för första gången och sen att vi ska iväg till Ulli och gänget och äta massa gott.

Jag ska dricka massa te sen och be mamma komma med isglass sen ska jag och Milian bosätta oss i sängen tills vi är friska.


Sen var har värmen tagit vägen ? vi har sol , men inge värme . Jag vill ha varmt så man kan åka iväg till en strand och bada eller till ett utomhusbad.

Snälla ge mig värme.


Nu blir det att dricka te så man står ut med sin hals idag.


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards