Wifeey

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av wifeey - 14 juni 2010 15:13

Efter jag hade skrivit klart förra inlägget kollar jag upp och ser att Milian sover i sin gåvagn sittandes med sin speldosa (en trasig) i handen


   


Han ligger nu i sin säng och sover.

Av wifeey - 14 juni 2010 14:57

Här vaknar man i stress för man hade möte på morgonen och massa att fixa innan det .

Mötet gick då superbra och man fick en massa beröm (alltid lika kul) sen efter mötet lagade jag lunch grillkorv och ägg och efter maten så klädde jag på Milian regnjackan och stoppade han i vagnen och tog Nataz och han ut på en promenad i hopp om att han skulle somna , men icke sa nicke . Sen självklart då vi är ute och går och är långt hemifrån så börjar det spöregna så det var bara att skynda sig hemåt och när vi kom in innanför dörren så var jag och Nataz genomblöta utom Milian för han hade ju regnkläder och skydd på sig.


Nu så sitter Milian i sin gåvagn och ropar och vill att jag eller Andreas ska skjutsa honom , men vi ha sagt åt honom att det får räcka och att han får hjälpa till istället och fixa middagen , Lasagane (första gången jag gör det)


Sen mamma slutar 4 från jobbet så hon skulle bara hem snabbt och fixa lite och äta något sen skulle vi iväg och köpa blommor till balkongen :D


Emma S jag tänker på dig  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards