Wifeey

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av wifeey - 16 juni 2010 20:43

     Jag ska sälja våran bokhylla och ha dom här istället som förvaring.

De ska vara och vågrätta hållet  så de blir som en liten hylla . Sen så ska det vara 3 uppe och 3 nere. och ovanför ska det stå Amor Vincit Omnia, som är vårat motto.


 


  Sen ska jag ha två st av det här bordet och ställa dom brevid varandra så det blir ett långt vardagsrumsbord.


 

Fönsterlampan som jag ska ha . Den är grymt mkt snyggare i verkligheten


 

Den här klockan är riktigt snygg och stilren så jag måste bara ha den.


  HERREGUD så skön denna soffa är , men jag ska se om jag kan hitta en liknade med någon plats till för den känns lite liten


Av wifeey - 16 juni 2010 14:44

Imorse ringde min lur och det var Kim en vän som bor i Luleå så vi ses inte så ofta som ringde och berättade att hon var hos sin mamma och frågade om vi skulle ses och självklart ville jag det. Vi bestämde att ses i stan klockan 1 , men efter vi hade lagt på så kom den fruktansvärda mensvärken så jag skickade ett sms till hon och kollade om hon kunde komma hit istället och som tur var så kunde hon det.


Så medans Milian och hennes 2 grabbar lekte satt vi och surrade. Efter ett tag börjar hennes äldsta son tjata om att han ville hem till mormor och hennes misting började bli trött och Milian också.

Så när de hade åkt gick Milian till sin säng och visade att han ville sova , så nu ligger han och sover medans jag nördar framför datorn.


Då jag inte hittade kameran så blev det tyvärr inga bilder så ni får nöja er med en bild på söta Kim 


  Jag tycker att du ska flytta tillbaka , dumma avstånd   

Av wifeey - 16 juni 2010 11:49

Jag har så ont att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Fan vad jag hatar att vara tjej idag !

Denna mensvärk dödar mig , fyfan asså och slut värktabletter har man också  jag börjar snart gråta. Ska be mamma och pappa komma hit med choklad så jag blir glad

Av wifeey - 16 juni 2010 08:56

Nu ligger i sängen och bara slappar. har lämnat Milian på dagis och varit ute och sprungit en runda och jag har bara en sak och säga DÅLIG KONDIS! shit, jag måste verkligen ut och springa oftare för detta går bara inte.

Man måste ju ha bra kondis då man har barn så man orkar leka och busa med dom.


Skulle fixa något att äta till frukost också , men det får vänta en stund till för det var så skönt här i min säng fast jag tror jag ska renbädda den idag , älskar att ligga i renbäddade sängar det känns som man är i himlen då.


Nu ska jag ligga och vila en stund sen sätta igång med dagens sysslor innan sonen ska hämtas på dagis.


Blogg you later


 

Av wifeey - 16 juni 2010 07:52

Godmorgon är fortfarande skakig efter gårdagens jordskalv. Jag trodde jag skulle döööö igår. Jag är bara livrädd för åska tänk då hur skräckslagen jag blev då det mullrade hur högt som helst och hela huset skakade.

Jag sprang in till Andreas och väckte honom i ren panik JORDBÄVNING! , men han sa bara till mig att jag drömde och skulle somna om (han sov), men efter ett tag så fick jag liv i honom och kunde visa att det hade hänt.


Jag såg nu på nätet att de hade mätt skalvet och det var på 4,1 och att själva centrum för skalvet vara bara någon mil utanför Skellefteå så inte så konstigt att jag kände av det så kraftigt.

Fyfan så rädd som jag var igår har jag ALDRIG varit och hunden var helt galen han också och skällde som en galning.


Idag blir det bara att slappna av och lugna mina nerver lite för det behövs verkligen för jag än helt skakis.


Nu ska jag skynda väcka lilleman och ta han till dagis sen hade jag tänkt ut och springa med hunden.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards