Wifeey

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av wifeey - 17 juni 2010 17:22

Idag när jag var på Coop och handlade mjölk så fick jag provsmaka bröllopstårtan och cider.herregud så god bröllopstårtan var och ciderna också.


Så jag for hem och pratade med Andreas om att jag ville ha tårta så jag tömde min spargris och tog ut så jag kunde köpa tårtan och ciderna sen samt så köpte jag ramlösa , jordgubb/lime ..har aldrig smaka den heller , men gud så god den var och sen så kostade den bara 5 kr styck.


Ni ska lätt köpa bröllopstårtan om ni älskar prinsesstårtan för den är extremt mkt godare och mer smak.


 

Hoppas att de alltid kommer ha den här tårtan för den är rent ut sagt

en våldtäckt för munnen , ojoj så god den är.


 


Den röda och gröna cidern köpte jag,gud så god den var.Och jag som inte dricker alkohol så är den perfekt att dricka istället.


_  

perfekt att dricka på sommaren.

Av wifeey - 17 juni 2010 09:08

Hej , vilken underbar morgon det är förutom att jag fortfarande har mensvärk, men den är lindrigare idag.


Milian är på dagis och jag sitter och väntar på att mamma ska ringa så jag vet när nu på morgonen hon skulle komma .

Vi ska fixa ute på balkongen,plantera blommor och så , mysigt.


Måste leta kameran också så jag kan fota.


Nu ska jag kissa Nataz sen se tv, bye bye

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards