Wifeey

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av wifeey - 18 juni 2010 08:58

Vilken härlig och solig morgon. De pratade om regn , men än så är det sol och varmt så det gör inget om att de hade fel.

Sen Carina ,en dagisfröken till Milian sa det är nog för hon bär omkring sina regnkläder så jag har bett henne att bära på sig dom hela helgen så vi får sol och värme ihelgen istället för regn.


Medans nu Milian är på dagis så ska jag diska , tvätta och plocka undan. ar redan varit ute med hunden innan jag lämnade Milian på dagis så efter jag har röjt undan kan jag bara slappa fram till halv 12 då Milian ska hämtas.

Efter jag har hämntat Milian på dagis ska jag möta upp Paulina och gå till stan, måste hitta skor och keps till Milian för hans skor är för små .


Sen i eftermiddag ska jag åka till Solbacken med mamma och storhandla för nu ekar kyl och frys.


Nu ska jag sätta igång med dagens sysslor

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards