Wifeey

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av wifeey - 15 juni 2010 19:55

Kvällen börjar lida mot sitt slut och vi i familjen tog en promenad ner till älven så Nataz fick svalka av sig lite sen så gick vi hem igen.


Nu sitter jag och väntar på ett samtal som ska bli så spännande att få höra .


Jag ska också se Ugly Betty som börjar snart  sen efter det blir det sängen för jag känner mig helt slut.


Får se om man ska ut och springa imorn efter man har lämnat Milian på dagis eller om det får bli på kvällen.


Av wifeey - 15 juni 2010 14:49

Har nyss blivit medlem på Goodiebag.nu , där man får hemskickat produkter att pröva på gratis och sen ska man skriva vad man tyckte om den produkten , gratis är gott och tycker du också det så bli medlem här http://www.goodiebag.nu

Av wifeey - 15 juni 2010 13:12

 Jag sitter nu och kollar hur man kan inreda Milians rum, jag ska ha färgerna : Svart , vit och limegrönt. Hittils har jag hittat det här.


  Bokhylla. Det som är bra med den här är att man kan ha den liggandes också-


  Han har just nu 2 garderober i sitt rum , men dom tänkte jag ställa i förrådet och köpa denna byrå istället.


  Har redan köpt detta bord , det bara står och väntar på att bli monterat .


  Till de svarta bordet ska det vara 2 stycken av dom här pallarna.


Sen så ska jag också ha hyllor , men vet inte vilka än.



Av wifeey - 15 juni 2010 12:14

Godmorgon här på morgonen har man hunnit med mycket bland annat har man varit på Komvux med Paulina och ansökt skola i höst och hon sökte studielån.

Efter vi hade varit där så gick vi ner till stan till Clas Olsons för att hon skulle köpa några sladdar sen så när vi gick hemåt var jag inne i en liten butik som hade 50% på allt och som sålde små foppatofflor för 50 kr så jag ska ner imorn och köpa ett par till lilleman för jag har letat överallt efter såna men det känns lite drygt att lägga 150 kr på såna som han nu bara kommer kunna ha i sommar.


Nu ska jag se om jag kan få Milian att sova för han sov en stund i vagnen medans jag låste upp dörren vaknade han :/

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards