Wifeey

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av wifeey - 24 juni 2010 19:48

Sen efter jag och Milian hade varit ute ett tag och njutit av det underbara sommarvädret så gick vi hem så han kunde sova.

När han vaknade fixade vi ordning oss och hela familjen förutom hunden gick in till stan.

Jag shoppade ett par söta blommiga foppatofflor och Andreas ett par shorts.

Har också varit på varenda butik i hela stan , men hittade inga shorts :(

Får se om jag ska in till stan imorn innan vi börjar med midsommarfirandet för jag måste ha på mig nåt snyggt imorn, helst så man kan vara barbent.

Mitt i allt letande så fick Milian också leka lite i tåget som står i stan och han sken verkligen upp som en sol och man såg hur roligt han tyckte det var.

Han tyckte det var så roligt att han var jättearg för han var tvungen att sitta i vagnen igen, men efter ett tag så lugnar han ner sig och vi gå vidare. Efter ett tag så möter vi Jennie, hennes söta son Kevin och Kicki. Vi stannar och surrar ett tag och Kevin och Milian var så söta dom satt och höll handen ,hihi.

                 

 


När vi var på väg hem så var vi så hungriga så Andreas tyckte vi skulle gå till Ainas och köpa någon macka.

Men det blev bara en macka för mig eller en Panini ,herregud så god den var måste äta såna fler gånger.

Sen Milian fick pannkaka,sylt och grädde men han åt två tuggar sen ville han ha mörkt bröd istället,knäppungen .

Efter Ainas promenerade vi hemåt och nu ligger jag i sängen och andas ut och vilar mina fötter , ajaj har ont.

Samlar också kraft till att ta hunden på kvällis.

Vi får också se sen om jag ska hänga på Emma lite senare och släppa hennes hundar.

                    



Nu ska jag dricka lite te och sen ta hunden , men hoppas att ni har haft e lika underbar dag som jag.

Av wifeey - 24 juni 2010 19:33

Det började med att jag och Milian gick bort till Paue och Dizel sen efter det promenerade vi bort till Coop för att köpa mjukglass .När vi kommer till Coop möter vi på Frida och Lise så de gör oss sällskap borta vid bänkarna som finns på Coop.

Men efter ett tag måste Frida gå och samma med Paue så det var bara jag och Lise kvar och vi ville absolut inte gå hem då det för en gång skull var sånt underbart väder så vi tog vagnarna och promenerade runt Anderstorp. Men klockan 12 hade hon tvättid så vi skildes åt och jag och Milian gick vidare och satte oss en stund på en filt i gräset eller jag satt ner Milian sprang mest runt och kollade läget.

                 


dagen fortsätter.---->

Av wifeey - 24 juni 2010 19:18

Idag har det varit en helt underbar dag berättar mer om det i nästa inlägg , ska bara lägga in bilderna som jag har tagit .

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards