Wifeey

Alla inlägg under juni 2010

Av wifeey - 21 juni 2010 19:32

Hunden gnäller och behöver ut och Andreas sover och Milian är på väg. Kan inte ta hunden förrän Milian har somnat annars kommer han bli ledsen för han inte får följa med.


Sov Miilian Sov


  Andreas vaknade så nu går jag och Nataz, ciao

Av wifeey - 21 juni 2010 14:50

Sitter vi i Milians rum och leker. Eller han leker och jag kollar på och myser med vovven. Man märker att Milian inte är så kry för det är inte alls lika mycket energi i honom och inte alls lika glad som han brukar vara . Han kommer till mig hela tiden och ska kramas och vara i famnen, mammas lilla sjukling.


                  

Av wifeey - 21 juni 2010 14:14

Sitter just och drömmer om att få göra en omstyling .

Fixa mina naglar , förlänga håret och shoppa nya kläder och skor.

Jag är less att känna mig som en mamma i allt jag tar på mig. Innan jag blev mamma hade jag stil och såg fräsch ut , men nuförtiden är det mest mjukisar som gäller.

Fast jag ska inte klaga över att känna mig som en mamma för detär verkligen något underbart och jag älskar Milian mer ön ord går att beskriva.


    

Av wifeey - 21 juni 2010 10:27

Jag sitter och kollar runt om man kanske skulle skaffa löshår, sånt med clips.

Saknar mitt långa hår och om jag köper det så kan jag ju välja.


Men då jag inte kan så mycket om löshår så skulle jag behöva få svar på en del frågor.


Hur långt måste håret vara för man ska kunna ha löshår med clips?


Vad ska man tänka på då man beställer ifrån internet?


Kan man tvätta det , styla det ?


Skulle uppskatta om någon kunde svara på dessa frågor.


 

Av wifeey - 21 juni 2010 09:07

Godmorgon


Här har man varit vaken än stund . Milian är fortfarande sjuk så han är hemma från dagis så jag vet inte vad man ska hitta på för han inte ska bli så rastlös, kanske ta fram pussel till honom eller nåt annat kreativt.


Jag måste iaf plocka undan och fixa i köket. Sen måste hunden ut på långis så jag får ta och stoppa Milian sen i vagnen och gå den rundan.


Nu ska jag äta lite frukost och sen börja med dagens sysslor


Vad händer för er ?

Av wifeey - 20 juni 2010 23:45

Nu går jag och sover är helt slut och har ont i huvudet. Vi hörs imorn, nattinatti


  En trött Nataz.

Av wifeey - 20 juni 2010 22:25

Första doppet för hunden tyvärr fick han lov att vara kopplad för det var folk som kom gående och jag orkar inte tjafsa om att man inte får ha hundar lösa osv.


    

Av wifeey - 20 juni 2010 22:06

Vi sitter just nu och tittar på This is it med Michael Jackson och Milian försöker härma hans rörelser och varje gång MJ säger Aoooo så gör Milian också dit, haha skitsött. Milian kommer nog bli nästa MJ;)


Shit så mäktigt det skulle vara att gå och se en konsert med honom.

Och snacka om vilken perfektionist han var.

Det kommer aldrig finnas någon som han.


Vila i frid Michael Jackson


 



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards